VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA A VRÁCENÍ

Doručené zboží Vám nevyhovuje?

Měla jste jinou představu a nakonec by jste si vybrala zboží jiné?  

Potřebujete jinou barvu a nebo vzor?

U nás to není žádný problém!  

K výměně a vrácení zboží využíváme službu společnosti Zásilkovna.cz,  tzv. Reklamačního asistenta.

 

JAK POSTUPOVAT?

1. Kontaktujte náš zákaznický servis a to nejlépe na našem online chatu vpravo dole na stránce a nebo telefonicky(+420 777 728 579). Tím získáte vše potřebné okamžitě. Můžete samozřejmě i emailem, doba odezvy na emailovou korespondenci je maximálně 24 hodin (info@kabelkyzesveta.cz). Kontakt naleznete ZDE...


2. Po kontaktu s námi Vám bude zaslán emailem zaslán štítek s čárovým kódem který obsahuje všechny informace potřebná k vrácení zboží k nám do E-shopu (tzv.reklamační asistent). Tento štítek nalepíte na krabici s kabelkou, kterou chcete vyměnit za jinou a nebo vrátit. 


3. Do krabice vložte fakturu(doklad), který Vám byl zaslán jako příloha emailu oznamujícího odeslání zboží , "Odesláno".


4. Na tento doklad napište rukou "výměna" a nebo "odstupuji od smlouvy", aktuální datum, číslo Vašeho bankovního účtu a přidejte svůj podpis !


5. "Vratku" poté zanechte na libovolné pobočce Zásilkovny, zboží si od Vás přeberou a vše je vyřízeno ! 

6. Nyní si už jen pár dnů počkáte na jiné zboží a nebo Vám budou zaslány peníze na Váš účet. Tu nejbližší pobočku Zásilkovny si můžete najít ZDE...

S vrácením neotálejte, čím dříve se k nám nevyhovující kabelka dostane, tím rychleji Vám ji vyměníme za jinou a nebo Vám vrátíme peníze! 

Doručení vráceného zboží zpět k nám může trvat i jeden týden, vyřízení našim zákaznickým servisem obvykle další 3-4 pracovní dny. 

Zdraví Vás Kabelky ze Světa