Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info

Souhlasím

VÝMĚNA ZBOŽÍ zdarma a vrácení

Doručené zboží Vám nevyhovuje?

Měla jste jinou představu a nakonec by jste si vybrala zboží jiné?  

Potřebujete jinou barvu a nebo vzor?

U nás to není žádný problém! 

K výměně zboží využíváme službu společnosti Zásilkovna.cz,  tzv. Reklamačního asistenta.

 

JAK POSTUPOVAT?

1. Kontaktujte náš zákaznický servis a to nejlépe emailem, můžete samozřejmě i telefonicky. Kontakt naleznete ZDE...

2. Obratem Vám odešleme Vámi vybrané zboží na výměnu.

3. Během několika hodin Vám bude také emailem zaslán štítek s čárovým kódem, štítek nalepíte na krabici s kabelkou, kterou chcete vyměnit za jinou a nebo vrátit.

4. Do krabice vložíte fakturu(doklad), který Vám byl zaslán jako příloha emailu oznamujícího odeslání zboží.

5. Na tento doklad napište rukou "výměna" a nebo "odstupuji od smlouvy", aktuální datum, číslo Vašeho bankovního účtu a přidejte svůj podpis!

6. "Vratku" poté zanechte na libovolné pobočce Zásilkovny,  zboží si od Vás přeberou a vše je vyřízeno! Tu nejbližší pobočku si můžete najít ZDE...


S vrácením neotálejte, čím dříve se k nám nevyhovující kabelka dostane, tím rychleji Vám ji vyměníme za jinou a nebo Vám vrátíme peníze! 

Doručení vráceného zboží zpět k nám může trvat i jeden týden, vyřízení našim zákaznickým servisem obvykle další 3-4 pracovní dny. 

Zdraví Vás Kabelky ze Světa